Moduły marketingowe do Magento

Magento to jedno z bardziej popularnych obok PrestaShop rozwiązań dla sklepów internetowych. To darmowe oprogramowanie dające wiele możliwości, które zależą od potrzeb, umiejętności programistycznych albo od budżetu w przypadku zlecenia prac profesjonalnej agencji. Obecnie szacuje się, że ok. 10% sklepów internetowych na świecie opartych jest o oprogramowanie Magento.

Wszechstronne wtyczki do Magento

Funkcjonalności oprogramowania Magento można rozwijać dzięki wszelkiej maści wtyczkom, które automatyzują procesy i wznoszą ich działanie na nowy poziom. Jednym z takich pluginów jest wtyczka Freshmail.pl oferująca sprawne i nowoczesne rozwiązania dotyczące e-mail marketingu.

E-mail marketing – podstawą sukcesu sklepu

Nie tylko asortyment, poziom jakości obsługi czy też wygląd sklepu decyduje o powodzeniu sklepu internetowego. Obecnie należy wdrażać profesjonalne rozwiązania marketingowe, do których należy e-mail marketing. Są to wszelkiego typu działania związane z wysyłaniem wiadomości do klientów, które najczęściej kojarzone są z newsletterami, ale nie tylko. Działania z zakresu e-mail marketingu dotyczą również mierzenia skuteczności mailingu, a także badania porzuconych koszyków, czyli sytuacji, w których potencjalny klient włożył już produkty do wirtualnego koszyka, ale z jakiegoś powodu nie dokończył zamówienia. Wdrożenie odpowiednich procesów może nie tylko podnieść stopę konwersji, ale również ogólnie poprawić rentowność i wizerunek sklepu internetowego.

Wtyczka Freshmail do Magento

Powodów dla których warto zainstalować moduł Freshmail.pl do Magento jest wiele. Przede wszystkim można dzięki niemu mierzyć skuteczność dostarczania wiadomości, zsynchronizować listę maili z bazą sklepu internetowego, otrzymywać bieżące raporty z wysyłek, a także cieszyć się pomocą specjalistów z Freshmail.

Nieustanne aktualizacje i podnoszenie możliwości

Moduł Freshmail dedykowany systemowi Magento jest nieustannie rozwijany. Dzięki niemu można w łatwy sposób obsługiwać ponad 100 szablonów wiadomości, które będą otrzymywali klienci. Moduł zapewnia też kontakt z klientami, którzy porzucili koszyk w sklepie oraz umożliwia tworzenie spersonalizowanego mailingu do konkretnych osób albo grup klientów. Aby korzystać w pełni z możliwości modułu nie potrzebna jest specjalistyczna wiedza. Pracownicy już po krótkim szkoleniu będą mogli wdrożyć funkcjonalności do pracy. Jak widać, możliwości wtyczki są bardzo szerokie i na pewno ich wdrożenie przełoży się pozytywnie na jakość pracy obsługi sklepu internetowego, a także zyskowność biznesu.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here